ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Κατά πόσο η πώληση είναι επιστήμη;

Κατά πόσο η πώληση είναι επιστήμη;

  • 18 Ιανουαρίου 2023
  • Ioannis Dagkaris
  • No comments

Του Δημήτριου Μπάτρη,

Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων – Αρθρογράφος στο Nextdeal. 

Σήμερα με τον όρο επιστήμη εννοούμε την γνώση που προκύπτει με βάση συγκεκριμένη μεθοδολογία και βασίζεται σε επιστημονική έρευνα. Πολλές φορές κατηγορίες επαγγελμάτων, εμπλέκουν παραπάνω από μια επιστημονικές κατηγορίες. Τότε λέμε ότι έχουμε ένα διεπιστημονικό πεδίο. Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι η πώληση είναι μια επιστήμη που χρησιμοποιεί στοιχεία από πολλές επιστήμες.

Όταν όλα τα προϊόντα και  οι υπηρεσίες αναβαθμίζονται και εξελίσσονται ταχύτατα, για να γίνονται χρήσιμες στο κοινό που απευθύνονται, παράλληλα απαιτείται η προώθηση τους, από επιστήμονα σύμβουλο πωλήσεων. Ο πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών δεν μπόρεσε να επικρατήσει στην σύγχρονη αγορά μας. Την θέση αυτή την έχουν πλέον άτομα με γνώσεις και παιδεία ανώτερου ή ανώτατου επιπέδου και έχουν πλέον εξελιχθεί σε επιστήμονες Συμβούλους Πωλήσεων, διότι έχουν μια αποστολή, την εξεύρεση πελατών, που ανταποκρίνονται στο προϊόν ή την υπηρεσία που διαθέτουν, την πώληση και την διατήρηση τους. Όλα αυτά απαιτούν γνώσεις υψηλού επιπέδου και συνεχώς να εκσυγχρονίζεται προς κάθε εξέλιξη, όπως η ψηφιοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη.

Η εξέλιξη της πώλησης σήμερα έχει περάσει στην «συμβουλευτική μέθοδο» πώλησης, η παλαιά μέθοδος πώλησης προϊόντος έχει παρέλθει προ πολλού. Στον πελάτη αρέσει να αγοράζει και όχι να του πουλάνε. 

Ο Επαγγελματίας Σύμβουλος Πωλήσεων, είναι Επιστήμονας, διότι κάνει όλα όσα κάνει κάθε επιστήμονας άλλων ειδικοτήτων και υπηρετεί την επιστήμη των πωλήσεων, διότι χωρίς αυτή κανένα προϊόν ή υπηρεσία που πωλείται δεν θα έφτανε στο χέρια του καταναλωτή για να ικανοποιήσει τις σύγχρονες ανάγκες του.

Θα ήταν πολύ απλοϊκό, εύκολο και εκτός πραγματικότητας, αν καθιστούσαμε υπεύθυνη την άγνοια του κοινού, που έχει μείνει ‘πίσω’ επειδή δεν έχει αντιληφθεί ότι ο πωλητής του σήμερα έχει αλλάξει πρόσωπο, τρόπους και μεθόδους. Η ευθύνη πέφτει, κατά ένα μεγάλο βαθμό, στους ανθρώπους των πωλήσεων, τους ανθρώπους που ενώ έχουν προσπαθήσει και έχουν υιοθετήσει κάποιες εξελιγμένες τεχνικές, εξακολουθούν -δυστυχώς κάποιες φορές- να επηρεάζονται από ξεπερασμένες έννοιες και ιδέες.

Ο σύμβουλος πωλήσεων δεν αρκεί μόνο να θεωρείται επιστήμονας, αλλά να το πιστεύουν και να το λένε οι πελάτες του… εάν αποκτήσετε και διατηρήσετε αυτή την φήμη, είναι κάτι που σίγουρα θα σας ξεχωρίζει στην ασφαλιστική αγορά! 

ΠΗΓΗ  https://www.nextdeal.gr/asfalistis/poliseis/130112/kata-poso-i-polisi-einai-epistimi

Leave a Comment